środa, 20 kwietnia 2011

Na dobry początek :)

Uff...  jednak odważyłam się założyć bloga. Jeszcze niedawno ja i blog absolutnie nie szły ze sobą w parze -  a tu proszę ;) Co mnie do tego skłoniło? Robótki xxx i inne blogi na ten temat. Przyznam się, że jeżeli chodzi o haft krzyżykowy to jeszcze raczkuję w tym temacie. Ale przecież nikt nie twierdzi że bloga można pisać tylko o tym co się robi najlepiej. Ja się uczę blogować i krzyżykować...i  mam nadzieję że moje wpisy okażą się pomocne dla innych  zapalonych amatorów xxx. Doświadczone hafciarki i blogerki proszę o wsparcie i porady. Wszelkie wskazówki mile widziane :)
Haft krzyżykowy zmotywował mnie do rozpoczęcia bloga, ale nie chciałabym ograniczać się tylko do tego tematu. Mam wspaniałego (już prawie 10cio miesięcznego) synka, który jest nieodłączną częścią mojego życia i myślę że opowieści o nim będą się co jakiś czas pojawiać.
A jak to wszystko wyjdzie to się okaże.

Aha...mam na imię Elka :)

2 komentarze:

  1. Witaj w naszym gronie! Pozdrowienia dla synka! (mój Alanek ma niespełna 2 miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze że się blogowo ujawniłaś, bo piękne rzeczy robisz ;-)

    OdpowiedzUsuń