sobota, 23 kwietnia 2011

Zajączek

W piątek, jeszcze przed wyjazdem, dostałam prezent na zajączka (który zresztą sama zamówiłam ;) ). Ku mojej radości w skrzynce znalazłam kolorowe kanwy zamówione dzień wcześniej w internecie. Normalnie ekspresowa transakcja! Nawet się tego nie spodziewałam, tym bardziej byłam mile zaskoczona. A oto wybrane kolorki. Co do kilku z nich mam już pewien plan ;)




Druga przesyłka była od mojej siostry z UK. Jak zobaczyłam na necie wydanie "New baby" Cross stitch favourites to nie mogłam przejść obok tego magazynu obojętnie. W końcu zawiera moje ulubione dzidkowe motywy :P



 

Do wybranej przeze mnie gazetki, siostra dokupiła Cross stitch crazy :)


Teraz tylko muszę wygospodarować sobie „trochę” czasu na realizację tych wszystkich prac, które chciałabym zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz