sobota, 7 maja 2011

Konik, z muliny koń na biegunach ;)

Nadarzyła się okazja aby wykonać jeden ze schematów zamieszczonych w niedawno zakupionej gazecie New baby Cross stitch favourites. Jako pierwszy pod igłę powędrował konik na biegunach w pięknych pastelowych kolorach i patchworkowym siodle ;P Kolorki trochę pozmieniałam bo nie miałam sugerowanej muliny, a musiałam się szybciutko zabrać do pracy. Muszę przyznać, że bardzo fajnie wyszywało się ten wzorek i już mi się podoba :P a przecież jeszcze nie jest skończony. Został mi do wyszycia kontur, imię dziewczynki do której powędruje ten obrazek oraz zakupienie ramki.






































Dziękuję za komentarze odnośnie biscornu :)

2 komentarze:

  1. Ładnie tu u Ciebie :) A konik na biegunach cudny :) pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję bardzo :) Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń