sobota, 28 maja 2011

Powrót misia TT

Dzisiaj pokażę hafcik który powstał 11 miesięcy i 1 dzień temu. Pamiętam dokładnie kiedy, bo było to w przeddzień narodzin mojego synka. Miałam troszkę komplikacji jeszcze w ciąży, leżałam w szpitalu i zawarłam umowę z moim maluchem w brzuchu, że nie będzie się już tak spieszył na świat i zobaczymy się dopiero jak skończę haftować dla niego misia TT. A że był to dopiero 35 tydzień ciąży (tc) to zwlekałam z dokończeniem tego obrazka. Miś Tatty Teddy wyłonił się w całej okazałości w ostatnim dniu 38 tc, a w nocy pojechaliśmy do szpitala :) Widać synek od małego trzyma się zawartych umów ;)

A tak wygląda ten "sławny" miś :) Jeszcze wtedy nic nie wiedziałam o krzyżykowaniu, więc niektóre krzyżyki są jak wieża w Pizie ;) Ale myślę że synek się nie obrazi :P
























Przez jakiś czas nie będę mogła wykonać nowych prac, gdyż szykujemy się do dłuuuuugaśnych wakacji. Wyjazd już w czwartek i najwyższa pora rozpocząć przygotowania. Nie mam pojęcia jak spakować tego mojego bąbla na 5 tygodni. Obawiam się, czy przypadkiem nie wyrośnie mi z ubranek które zabierzemy ;)

Postaram się w miarę możliwości zdawać relację z wyjazdu.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających :)

7 komentarzy:

  1. OOO! To macie teraz wyjatkowa pamiatke:)A przy tym sympatyczna, bo misio megauroczy jest!
    Zycze udanych wakacji. Niech Synek rosnie, a nowe ubranka mam napewno dostarczy;)

    Pozdrawiam

    alexls

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik wcale nie taki krzywy :) Wygląda ładnie, a pamiątka faktycznie wyjątkowa. Moje pierwsze hafty nie nadawały się do pokazania publicznie :D
    Udanych wakacji ja również Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio jest przepiękny :)Piękna pamiątka z tego wyjątkowego dnia przed narodzinami:)

    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy misiak! Ja ten wzór wybrałam dla mojego synka na metryczkę, którą możesz zobaczyć tutaj: http://cyberjulka.blogspot.com/2011/01/metryczka-dla-synka-alanka.html. Teraz muszę tylko wyhaftować datę urodzenia, wzrost i wagę. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że uwielbiasz krzyżyki , ja również!Pięknie ta pamiątka wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny misio ;o) Gdzie Ty masz tu coś krzywego ;o)

    OdpowiedzUsuń