czwartek, 30 czerwca 2011

Nowe przydasie, nowe plany robótkowe

Będąc jeszcze w Szwecji zamówiłam przydasie niezbędne do moich kolejnych prac. Ku mojej wielkiej radości czekały już na mnie gdy zawitałam do Polski :)



Kilka zbliżeń:
Kanwa aida biała 14ct ze srebrną nitką :) Już przygotowałam sobie odpowiedni kawałek na moją kolejną pracę. Będzie to tajny projekt :P Z kanwą sąsiadują samoznikający mazak i klej :P Podejrzałam u innych dziewczyn że wyszywają na kanwie pozaznaczanej takim pisakiem, więc postanowiłam spróbować :)






















Zakupione po raz pierwszy magnesiki, breloczki i podstawki pod kubek.
Już jeden magnesik na lodówkę wyszyłam, ale bardzo szybko znalazł się w rączkach mojej chrześnicy i nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia ;) Może przy jakiejś okazji uda mi się uwiecznić tą pamiątkę.























Mulinki do mojego tajnego projektu i rameczki na ozdoby świąteczne - bo przecież Święta już tuż tuż ;) Aha i dwie zapinki do broszek. Trochę je ucięłam na zdjęciu i niemal mi umknęły ;)























Dziękuję Kochane za komentarze pod metryczką Tymusia, no i za życzenia :)

CyberJulka - ja też mam słabość do metryczek :) Na szczęście moi znajomi mają zaplanowane narodziny dzieci w tym roku więc będzie komu je rozdawać ;)
Justyna - będziesz miała jeszcze wiele okazji aby zrobić metryczkę swojemu synkowi

Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Och jakie fajowe zakupy ;o) Ciekawa jestem cóż to za tajny prezent ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co, przydasie superanckie!

    OdpowiedzUsuń
  3. szykuje się coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupki - przydasi nigdy za wiele :-)
    ja też jestem ciekawa tego tajnego projektu

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie przydasie wroza kolejne slicznosci w Twoim wykonaniu! Beda sobie ostrzyc pazurki zwlaszcza na ozdoby swiateczne. Bardzo fajnie te zawieszki sie zapowiadaja...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje to i owo, oraz moje, troszkę się różnią tematyką, ale robótki nas łączą.
    Jestem ciekawa, co będzie z tego przydasie...
    Będę tu zaglądała częściej, serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń