wtorek, 28 czerwca 2011

Roczek

Mija roczek odkąd Tymuś jest z nami :) Jak dziś pamiętam te pierwsze chwile z nim spędzone...niesamowite wrażenie i myślę że już niezapomniane :)
Kilka dni temu zdałam sobie sprawę że mój synek nie ma metryczki! Wprawdzie wyszyłam mu misia TT i w planach miała to być metryczka, ale zdecydowałam się jednak skończyć haft na takim etapie, na którym "pobiegłam" do szpitala...zresztą tą historię już znacie ;) No i z misia TT wyszedł obrazek, ale bez danych urodzinowych mojego synka. Musiałam to jakoś nadrobić, dlatego metryczka powstała na roczek :)
Nad wzorkiem długo się nie zastanawiałam - wybrałam Witzy. Hafcik miałam już gotowy, ale dopiero teraz zdecydowałam o jego przeznaczeniu. A wszystko przez fryzurę tego słodkiego kaczorka. Ta rozczochrana czuprynka skojarzyła mi się z permanentnie stojącymi włosami Tymusia :P,  a wyciągnięte do ślimaczka skrzydełko przechyliło szalę. Tak jakbym widziała paluszek wskazujący synka, który robi za drogowskaz dla rodziców ;) oraz służy do dotykania i chwytania wielu rzeczy. Także same widzicie, nie mogło być innego motywu na metryczce ;)




Niestety nie zakupiłam jeszcze rameczki, ale jakoś nie miałam do tego głowy po powrocie do PL. Na pewno będzie ona zielona :)

Chciałabym Wam bardzo podziękować za dotychczasowe odwiedziny :) Cieszę się, że podobały Wam się moje posty podróżnicze, a jeszcze bardziej że dałyście mi o tym znać :D Ogromnie dziękuję za miłe komentarze :)

6 komentarzy:

  1. No i fajny pomysł na metryczkę, bardzo miło się kojarzący - tak powinno być!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metryczka :)Ja też planowałam na roczek mojego Tymka ;)wyszyć mu coś ale czas nie pozwolił. Mój synek miał urodzinki 23 czerwca więc podobnie jak Twój. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodna i wesoła metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia urodzinowe dla Twojego synka! A metryczka śliczna! Ostatnio mam do nich słabość:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna metryczka. Mam również ze dwa wzorki z tymi kaczuszkami - są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń