piątek, 29 lipca 2011

Dziewczęca metryczka i wyróżnienie

W końcu doczekałam się dzisiaj dostawy kanwy, która potrzebna mi jest do następnej metryczki. Tym razem będzie to prezent dla dziewczynki. Podoba mi się zastosowane we wzorku połączenie brudnego różu z szarościami. Mulinki DMC skompletowałam już jakiś czas temu a dziś mogłam zacząć krzyżykować buciki. Zdecydowałam się na kanwę 16ct, bo chciałabym zamienić obrazek w pinkeepa :) To dopiero początek hafciku bo przy moim chodzącym bąblu niełatwo wygospodarować w ciągu dnia czas na krzyżyki.








Bardzo dziękuję Beacie za wyróżnienie! Sprawiłaś mi wielką radość :)


I dziękuję wszystkim którzy do mnie zaglądają i komentują moje prace. Dopiero od niedawna haftuję, tym bardziej Wasze pozytywne komentarze dodają mi energii do dalszej pracy i nauki. Chciałam tylko dodać, że jeśli widzicie że coś źle robię, to nie zatrzymujcie tego dla siebie. Takie opinie i wskazówki również chciałabym poznać.

Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Miłe kolejne wyróżnienie, a metryczka w takich kolorach na pewno będzie ładna, tez lubię ten odcień różu1

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten wzór bucików, jest milutki. Będzie piękna metryczka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się efektu końcowego, ciekawa jestem tego wzorku :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń