czwartek, 14 lipca 2011

Kubuś i Tygrysek

Dzięki uprzejmości Cyber Julki zostałam posiadaczką bardzo radosnego wzorku :) Jeszcze raz dziękuję! Przeznaczeniem hafciku jest oczywiście metryczka, ale nie mam pewności do kogo powędruje. Póki co prezentuję sam obrazek. Świetnie się go wyszywało :) 



 
Mysiu, Aldona: kiedyś to były fajne zajęcia techniki: krzyżyki, robienie na drutach. Ja nawet swego czasu fartuszek kuchenny szyłam ;) Ciekawe czy są jeszcze takie zajęcia i jeśli tak to jak wyglądają... A jeśli chodzi o druty to moje umiejętności zatrzymały się na zrobieniu szalika ;)
Anenia:  Ja po wyszyciu pierwszego misia TT też mówiłam że więcej nie zrobię, ale jakoś  mnie zauroczyły te misiaki i wyszyłam jednego mojemu synkowi. Teraz przyszedł czas na kolejne ;) Także Kochana - nigdy nie mów nigdy ;)
Yvonne: witam w moich skromnych progach :) Cieszę się że od razu mogłam się do czegoś przydać ;)
Daniela, Wanda, Renka : dziękuję za miłe słowa! :)


Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. och tak ;o) Technika to były zajęcia ;o) Moją technikę prowadziła Pani od geografii ;o) Hi hi ;o) Robiliśmy hafciki, bransoletki i sałatki ;o)
    Hafcik cudny, jest taki słodki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. och uwielbiam te motywy z Kubusiem i przyjaciółmi; są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, radosny hafcik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt, że kubusiowe wzorki w hafcie prezentują się świetnie - tak jak ten wykonany przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty tworzysz, wszystko mi się podoba :)) Dziękuję za wizytę i miłe słowa u mnie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki kochany Kubuś - nie mogło być inaczej !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzorek, starannie wyszyty, gratuluję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń