sobota, 30 lipca 2011

Mój pierwszy pinkeep...

... zamieszka razem z Mikołajem. To właśnie jemu przygotowałam metryczkę w postaci pinkeepa. Bardzo przyjemnie mi się go robiło i choć jest trochę krzywy, to jestem z niego zadowolona (nieskromnie mówiąc ;) ). Na pewno nie jest to mój ostatni pinkeep :D Wprawdzie uważam że metryczki w ramkach są bardziej trwałe, to jednak planuję wykonać kilka pinkeepowych metryczek. Obym tylko znalazła odpowiednie wzorki. Jak mi się nie uda to wszyscy chłopcy dostaną Kubusia ;), a dziewczynki buciki, które właśnie haftuję.
Tymczasem pokażę Wam jak prezentuje się prezencik dla Mikołajka. Na górze wpięłam zrobioną z modeliny kubusiową beczułkę z miodkiem. Zawsze myślałam że ta beczułka jest czerwona ale przejrzałam Tymusia książkę i jednak jest niebieska ;)


Ta metryczka nie powstałaby gdyby nie CyberJulka. Jak Wam wcześniej pisałam, wzorek mam dzięki jej uprzejmości, a dodatkowo skorzystałam z jej rad jak zrobić pinkeepa. Zresztą takowy hafcik Paulina rónież przemieniła w pinkeepową metryczkę dla synka. Dziękuję Kochana że jesteś! Masz świetne pomysły i tworzysz piękne rzeczy :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

8 komentarzy:

  1. :-))))))))))))) Bardzo się cieszę, że mogłam Ci pomóc:) Polecam się na przyszłość!:) Dziękuję Ci za komplementy:) A Twoja metryczka jest przecudna! Kubełek z miodem nie dość, że wyjątkowo udany, to i świetny pomysł! Przy okazji kupię modelinę i spróbuję coś z niej wyczarować:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszedł, spojrzałam na zdjęcie i moja pierwsza myśl to - kurcze ale jej super równy wyszedł - a potem czytam że Ty narzekasz że krzywy? No gdzie Kobito? ;o) Przepiękny wyszedł to cudna pamiątka ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszedł! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda!!! a i ja również żadnej krzywizny dopatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Metryczka jest cudna. Ja niestety nie mam cierpliwości do krzyżyków, a szkoda.
    Pozdrawiam gorąco, buziaki przesyłam Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna radosna Kubusiowa metryczka
    fajnie wyszła w formie pinkeepa

    OdpowiedzUsuń