piątek, 22 lipca 2011

Tkanina, tektura, klej...

... i oczywiście motylek - czyli pierwsze ozdobne pudełko w moim wykonaniu. Przyznam szczerze, że zajęło mi to dużo więcej czasu niż się spodziewałam, ale myślę że przy kolejnych będzie już lepiej. Muszę się po prostu troszkę wprawić i wyrobić swój sposób pracy ;) Zastanawiam się nad zamianą kleju na taśmę dwustronną, przynajmniej w tych przypadkach, w których jest to możliwe. Jednak przyklejanie tych tkanin do tektury nie należało do przyjemności :/ W każdym razie udało się posklejać i wyszło coś takiego :)


A tak wygląda na swoim miejscu

Pudełko jest spore bo ma wymiary 16x16x9. Zapomniałam Wam wcześniej napisać że udało mi się zakupić tkaniny po 5zł za metr! Była jakaś mega wyprzedaż w sklepie i wszystkie dostępne tam tkaniny były w tej cenie :) Jako ozdobę użyłam prezentowanego wcześniej motylka :) Dziewczyny dziękuję Wam bardzo za tak miłe słowa o moim motylku :) Wasze komentarze dodały mi skrzydeł i motywacji aby ukończyć pudełeczko :)
A inspirację zaczerpnęłam z bloga Lynn. Lynn jest autorką pięknych prac! Zachęcam Was do zajrzenia na jej bloga z robótkami krzyżykowymi.
Lynn thank you very much for an inspiration and instructions!

12 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest przepiękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod ogromnym wrażeniem pudełeczka - ślicznie wyszło !!! a motylek pasuje idealnie :-)
    dziękuję za linka z instrukcją wykonania mam nadzieję że z pomocą męża też kiedyś takie popełnię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elie, stworzyłaś wysmakowaną piękność - bardzo mi się to pudełko podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełeczko :) Nad motylkiem zachwycała się nawet moja mama.....
    A ja zapraszm do siebie :) coś miłego dla każdej haftującej się znajdzie :)należy tylko dobrze przeczytać całego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ;o) skorzystam na pewno kiedyś z instrukcji ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoj trud zostal pieknie nagrodzony! Pudeleczko prezentuje sie przepieknie, a ja serdecznie zapraszam po odbior wyroznienia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful. I like the colours you chose, very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakim klejem przyklejałaś? szukałam ostatnio winylowego (w proszku) i nie udał mi się kupić, może w złych sklepach szukam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko jest perfekcyjne! A motylek wydaje się zaraz odfrunie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Jeśli tak wygląda pierwsze, to przy kolejnych pogubimy szczęki pod biurkami :)

    OdpowiedzUsuń