wtorek, 19 lipca 2011

Trójwymiarowy motylek i memory thread

Buszując kiedyś po internecie weszłam na stronkę firmy DMC i napotkałam wzorek motylka 3D. Efekt ten uzyskuje się dzięki memory thread. Nie mam pojęcia czy istnieje i jak brzmi polska nazwa tej muliny. W każdym bądź razie nie mogłam jej znaleźć na naszym rynku i zamówiłam na amerykańskim ebay-u. Cena była bardzo atrakcyjna bo 1$ za mulinkę. Przesyłka była 3 razy droższa ;) Teraz żałuję, że kupiłam tylko dwa kolory potrzebne do tego wzorku. No ale już taka jestem, że raczej wolę kupić coś na konkretny cel niż później ma mi zalegać.
Motylka haftowałam muliną DMC, DMC color variations i muliną metalizowaną. Chociaż posługiwałam się kolorami z projektu, to jednak kolorki mojego motylka różnią się od tego wzorcowego. Chyba coś przesadzili z photoshopem ;)

Tak wygląda mój motylek:



Będzie on ozdobą większego "projektu". Jestem w trakcie jego realizacji i mam nadzieję że wkrótce będę mogła go Wam pokazać. Jak mi wyjdzie oczywiście ;)

Cieszę się że podzielacie mój entuzjazm co do kubusiowego wzorku ;)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących!

14 komentarzy:

  1. Siedzę i patrzę - jest przepiękny, rwewlacyjny i masz prawo być dumna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem - suuuuper ten motylek !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny i bardzo oryginalny motylek! Ciekawa jestem jakim to większym projektem nas uraczysz? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju nie mogę się nadziwić, że można takie cudeńko stworzyć. Gratuluję przepięknej pracy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł - super motylek.Czekam końcowego efektu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny i taki kolorowy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny :) nie mogę się na niego napatrzeć :) cudeńko stworzyłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jaki sliczny motylek! Soczyste kolorki i prezycyjne wykonanie robia wrazenie!

    I jaki specjalistyczny material uzylas - nawet nie wiedzialam ze takie nici istnieja...

    Dziekuje za wizyty i mile komentarze:)

    Pzodrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! będę śledziła ten większy projekt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!
    Ależ jestem ciekawa tego większego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy . Efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca! Zastanawiałam się do czego można użyć tej "muliny z pamięcią".
    Świetny pomysł i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny motyl, cudny wręcz, oczy nie mogę oderwać.

    OdpowiedzUsuń