poniedziałek, 25 lipca 2011

Wyróżnienie...

... przywędrowało do mnie od Alexls. Olu serdecznie Ci dziękuję!!


Według regulaminu powinnam wytypować 16 blogów do tej nagrody, ale niestety nie jestem w stanie tego zrobić, dlatego też wyróżnienie wędruje do każdego blogera, który ma pasję i o niej pisze.
Spełnię natomiast inną zasadę tej zabawy i podzielę się z Wami kilkoma informacjami o sobie ;)

1. Pochodzę z drugiego końca Polski w stosunku do obecnego miejsca zamieszkania. Jako jedyna z rodziny mieszkam we Wrocławiu. Teraz mam tu swoją malutką rodzinkę :)
2. Jako mała dziewczynka, bałam się Św. Mikołaja, który przynosił prezenty na zabawach w przedszkolu zwanych "choinkami".
3. Będąc jeszcze w szkole podstawowej śpiewałam w chórze kościelnym :D
4. Nadal lubię śpiewać, ale nie robię już tego tak często jak kiedyś, gdy mieszkałam w domu. Troszkę oszczędzam sąsiadów w bloku ;)
5. Baaaardzo nie lubię prasować.
6. Chciałabym odwiedzić Malediwy.
7. Lubię wyjechać z moją rodzinką za miasto, chociażby na jeden - dwa dni, oderwać się od wszystkiego i cieszyć się wspólnie spędzonymi chwilami.

Dziękuję bardzo za komentarze pozostawione pod ostatnim postem!
Nasreen - thank you :)

Pozdrawiam Was serdecznie !

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia! Piękną wizytówkę do swojego bloga zrobiłaś w postaci tego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest to twoje pudełko z motylkiem, nawet nie wiedziałam, że istnieją takie rodzaje haftu przestrzennego jak ten motyl, cudeńko!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie , po odbiór wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń