wtorek, 2 sierpnia 2011

Coś innego

Chciałam wczoraj na chwilę oderwać się od krzyżyków i spróbować czegoś innego. Wzięłam modelinę, zajrzałam na youtube i takie dziwne stwory mi wyszły ;) Wybaczcie jakość zdjęć, ale mamy bardzo pochmurne letnie przedpołudnie.
Babeczka nr 2. Już przy niej wiedziałam mniej więcej co i jak, więc jest w miarę prosta ;)
A to było moje pierwsze podejście do babeczki, stąd wyszła lekko rozpuszczająca się ;)
 Torcik na paterze i kawałeczek na talerzyku ;)

Naoglądałam się trochę tych filmików...ludzie potrafią naprawdę świetne rzeczy zrobić. Najbardziej podobają mi się miniaturki jedzenia bo wyglądają jak prawdziwe! Nie moje oczywiście, ale te profesjonalne. Ja zwalam wszystko na modelinę ;) Kupiłam jakąś najtańszą, żeby zobaczyć czy w ogóle coś mi wyjdzie. Żartuję oczywiście. Wszystkiemu są winne moje umiejętności, a raczej ich brak. No ale spróbować zawsze można :) Zachęcam - fajna zabawa. Już się nie mogę doczekać jak mój synek podrośnie na tyle, żeby mógł bawić się ciastoliną. Tam jest tyle fajnych foremek do wycinania ;)

Dziękuję wszystkim za miłe słowa o mojej pinkeepowej metryczce. Jeżeli chodzi o jego krzywiznę - to ja już taka jestem - w swoich pracach dostrzegam wiele rzeczy, które można było zrobić lepiej.

Pozdrawiam serdecznie! :) A do pozdrowień dołączam różyczkę

6 komentarzy:

  1. Po prostu rewelacja! Wszystko wyszło prześlicznie! Ale masz zwinne paluszki!:) Aż chciałoby się schrupać te śliczne babeczki, no i ciacho, oczywiście!:) Ostatnio też kupiłam modelinę i spróbuję coś z niej stworzyć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie wyglądają Twoje mufinki, babeczki:0 Super Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle Ci to wyszło, podrzucę Cię - może jakiegoś stworka zrobisz?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to wszystko piękne, a jakie apetyczne.
    Podziwiam Twoją dbałość o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to wszystko super wygląda ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo kurcze padłam - jakie maleństwa - podziwiam raz za talent drugi raz za cierpliwość

    OdpowiedzUsuń