wtorek, 23 sierpnia 2011

Po wakacjach

Witam po dłuższej przerwie. Byliśmy na ostatnich w tym roku wakacjach :( Teraz czekają nas przygotowania do wyprawy żłobkowej. Niestety wracam niedługo do pracy, a synek idzie do żłobka. Nie wiem jak to przeżyję...trochę pociesza mnie fakt, że Tymi bardzo lubi towarzystwo dzieci i potrafi się zająć w nowym miejscu.
Ostatnie dwa tygodnie były bez hafcików. Przed wyjazdem zrobiłam siostrze breloczek do kluczy z wyhaftowaną pierwszą literą jej imienia, ale nie zdążyłam upamiętnić go na zdjęciu ;) Na wakacjach udało mi się zakupić dwie gazetki z krzyżykowymi wzorkami: The World of Cross Stitching i Cross Stitch Crazy. A tak naprawdę to jedną kupiła mi siostra a drugą mąż. Chciałam trochę pobuszować po WHSmith na lotnisku ale zabrakło czasu :(

Króciutkie wspomnienie z wakacji
Widok z London Eye na Pałac Westminster i Big Ben
Tower bridge






















 Brighton 



Zapisałam się na TUSAL u Cyber Julki. Muszę trochę powyszywać w najbliższych dniach, żeby nazbierało się kilka niteczek do słoiczka ;)

Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Witaj po urlopie! Pierwsze dni synka w żłobku będą zapewne trudne, ale na pewno szybko się przyzwyczai. I u mnie widmo pracy pojawia się na horyzoncie, ale mam jeszcze do wykorzystania zaległy urlop:) Jakiś hafcik z nowozakupionych gazetek wrzucisz na ruszt?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urlop chyba bardzo udany, a przede wszystkim zakupki.Życzę jednak, mimo pracy, także czasu na hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny..inspirujący blog:)
    Na pewno będę tutaj często zaglądać!
    Pozdrawiam ciepło:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy! Witamy!
    Ładne "pamiątki" z UK :D
    Synek na pewno sobie poradzi, Mama też ;)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń