poniedziałek, 5 września 2011

Czasu coraz mniej...

...na haftowanie. Synek dzisiaj wyruszył pierwszy raz do żłobka, a ja za tydzień zaczynam pracę. Z hafciarskich wieści to wyszywam już od jakiegoś czasu obrazek - niespodziankę, której z oczywistych względów nie mogę zaprezentować ;) W międzyczasie postanowiłam zrobić coś dla siebie. Coś małego, ale co sprawi mi radość i odświeży moją biżuteryjną kolekcję. Powstały kolczyki w jesiennych barwach.






Wzór hafciku na kolczyki zaczerpnęłam z "Twórczych inspiracji", ale całkowicie zmieniłam wykonanie, no i kolorki. Nie bardzo rozumiem proponowane przez autora sklejanie kolczyków, kiedy i tak trzeba je później zszyć ;)

Siostra przesłała mi fotkę breloczka o którym Wam wcześniej pisałam. Wyszyłam jej monogram :)




Wpis o TUSALu był w biegu robiony i zapomniałam odnieść się do Waszych komentarzy z tego posta. Wybaczcie :) Już się poprawiam:
CyberJulka: Podoba mi się kilka większych wzorków, ale niestety będą musiały poczekać na lepsze czasy. Na pewno skuszę się na ozdoby choinkowe :)
Daniela: Dziękuję za życzenia, ale z tym czasem na haftowanie już jest krucho, a jak wrócę do pracy to będzie jeszcze gorzej :(
xgalaktyka: Witam serdecznie i zapraszam ponownie ;)
Asiulla_13: Dzięki za słowa otuchy :)

Dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa o moim tusalowym słoiczku!
CyberJulka: metoda punch needle jest łatwa, lekka i przyjemna ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia!

4 komentarze:

  1. Bardzo dokładnie i estetycznie wykonane te klipsy, będą się ładnie prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna i nietuzinkowa uszasta ozdoba:) Monogram bardzo elegancki. Ciekawa jestem jak Twojemu synkowi minie pierwszy dzień w żłobku? Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och z tym czasem; ja też nie mogę wyrobić się ze wszystkim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnse są te kolczyki! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń