piątek, 16 września 2011

Kochana Czarownica

Zostałam szczęśliwą posiadaczką jednej z zaczarowanych przez CyberJulkę mulinek. Wprawdzie nie udało mi się złapać licznika na jej blogu, ale z dobroci serducha, Czarownica przesłała mi mulinę w kolorze Christmas. To nie wszystko :) Zobaczcie same co CyberJulka dorzuciła do paczuszki. Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale jest już późno, ciemno a mój aparat jest w naprawie :/


Czarownico o wielkim sercu :), jeszcze raz bardzo dziękuję za te cudowności! Ogromny buziak dla Ciebie!

Niestety tak jak się spodziewałam nie mam za wiele czasu na haftowanie. A jak Tymcio pójdzie spać, to wtedy jestem już taka zmęczona że nie mam na nic ochoty :(

Uwaga chwalę się ... mój mężuś, mimo 30sto stopniowego upału dobiegł do mety po 42 kilometrach. Byłam na trasie ok 30 kilometra i powiem Wam, że ludzie często nie wytrzymywali tej pogody. Niektórzy schodzili z trasy, innych zabierała karetka. Najadłam się trochę strachu zanim zobaczyłam męża. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło :D

Dziękuję Kochane za takie ciepłe słowa o moich filcowych gołąbkach. Nie spodziewałam się że wzbudzą takie zainteresowanie i staną się inspiracją dla innych! :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. piękna mulinka tak jak i moja :) Paulinka jest prawdziwą czarodziejka o wielkim sercu :) aaa no i pogratuluj mężowi zapału :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczęta za tyle ciepłych słów!:)))) Bardzo się cieszę, że mogłam coś dla Was stworzyć i sprawić trochę radości! Buziaki i gratulacje dla męża! Zuch chłopak - tak synek, jak i tata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna mulinka jak i reszta :) A Twojemu mezowi gratuluje wytrwalosci...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny prezent! Gratuluje :)
    Twojemu Mezowi winszuje kondycji i kolejnego sportowego sukcesu! Tak trzymac:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to z tej pięknej mulinki powstanie pewnie jakiś bożonarodzeniowy hafcik, kolorek w sam raz! A dla męża gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla męża - podziwiam ....

    cudne prezenciki dostałaś - kolor mulinki fantastyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mulinka super!
    Serdeczne gratulacje dla męża!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń