czwartek, 29 września 2011

Miś TT razy dwa

Nie wiem czy pamiętacie, ale ostatnio wspominałam że przygotowuję obrazek niespodziankę. Dotarł już do właścicieli i mogę podzielić się z Wami co robiłam w wielkiej tajemnicy ;) Są to misie TT na ślubnym kobiercu :) Obrazek był prezentem dla naszych przyjaciół.


Wyszywałam na białej kanwie 14ct ze srebrną nitką. Suknia panny młodej i welon zawierają srebrne elementy, więc stwierdziłam, że ta kanwa najlepiej nadaje się na tło dla tego wzorku. Obrazek robiłam już od dłuższego czasu, ale potrzebowałam kilku przerywników aby doprowadzić go do końca ;) W tym roku limit misiów TT został wyczerpany ;) Kolejny miś za rok :P

Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Sliczny obrazek, zawsze mialam i nadal mam slobosc do tych miskow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny prezent z tym słodkim hafcikiem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te misie :) Też je kiedyś wyszyłam dla siostry i szwagra w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezusicku jakież to piękne ;o) Padam Ci do stóp ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne Piekielne Misie. :D
    Muszę jakiegoś w końcu wyszyć i się przekonać czy naprawdę te kłaczki są takie okropne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyszło - kanwa dobrana idealnie, ramka super !!!
    pięknie się to wszystko razem prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna parka i super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak - obrazeczek jest prześliczny i niewątpliwie pracowity! Dziękujemy jeszcze raz za cudną pamiątkę :) Pozdrawiamy / aga i tom

    OdpowiedzUsuń