środa, 7 września 2011

Zabawa z filcem

Od dawna podziwiałam piękne broszki jakie tworzyła i pokazywała na swoim blogu Ola. Tym bardziej ucieszyłam się, że zdecydowała się podzielić się z nami instrukcją jak taką broszkę wykonać. Postanowiłam spróbować swoich sił w zabawie z filcem. Początkowo miałam problem ze zszywaniem elementów w rozetkę, ale z czasem znalazłam najbardziej odpowiedni dla siebie sposób ;) Broszka nie jest idealna, ale i tak cieszy moje oko.


Olu bardzo dziękuję za instruktaż!

Muszę Wam się pochwalić jakiego mam dzielnego synka! Ani razu przy oddawaniu go do pani w żłobku nie płakał! Wprawdzie pani mówiła że chwilkę rano płakuniał - już na sali ( właściwie to wcale się nie dziwię bo wszystkie dzieci płaczą wokoło!), ale szybko się uspokoił, był bardzo dzielny, zjadał posiłki, bawił się i uśmiechał! Mój kochany mały bohater! Dzisiaj pierwszy dzień został na drzemkę i na ok 6-7 h! Siedzę już zdenerwowana i chyba wyjdę po niego wcześniej, tak na wszelki wypadek ;)

Witam nowe zaglądające i komentujące osóbki! Dziękuję wszystkim, którzy zostawiają po sobie ślad!
Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna Ci ta broszka wyszła:). Ten element na środku dodaje jej elegancji.
    Ciekawe jak moja córa sprawdziłaby się w żłobku... wprawdzie nie będzie tam chodzic, ale może dałaby sobie radę jak Twój synek (swoją drogą rzeczywiście bohater z niego, gdy wkoło ryczą, to ciężko zachowac spokój;). Tylko co ze mną? Czy też panikowałabym jak Ty?? pewnie tak, więc Cię rozumiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla dzielnego chlopca! Poczatki w zlobku to duze wyzwanie! Trzymam kciuki, aby adaptacja do nowego miejsca przebiegla Wam bezproblemowo. Moj synek od wczoraj jest juz starszakiem:)

    Przepiekna broszke stworzylas!
    Piekny kolorek filcu I interesujaca ozdoba. Cudnie ulozylas platki:)
    Bardzo dziekuje za podlinkowanie instrukcji I zwracam sie z prosba. Czy moge zamiescic zdjecie Twojej pracy na moim blogu?
    Bedzie to post-galeria z pracami Kolezanek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. broszka fantastyczna!!! i tak jak pisały dziewczyny wyżej ta ozdoba dodaje jej niesamowitego uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuch chłopak!:) Bardzo się cieszę, że Twój synek tak szybko i bezproblemowo się przyzwyczaił do nowego miejsca, nowych kolegów i nowych zwyczajów!:) Mama musi być bardzo dumna!:)

    Broszka jest śliczna, ma bardzo ładny kolor i niebagatelną ozdobę! Na pewno zrobisz furorę w pracy jak ja założysz!:) Nikt się nie domyśli, że sama ją stworzyłaś! Pozdrowienia dla Ciebie i dzielnego synka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNIE WYGLAĄA TA BROSZKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze musze sobei w koncu filc zakupic , ekstra broszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszka wyszła cudna :) i gratuluję dzielnego syna, mój dopiero teraz gdy poszedł drugi rok do przedszkola - jest taki dzielny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest NIEZIEMSKA, niesamowicie mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń