sobota, 15 października 2011

Mały misz masz...

... czyli o wszystkim po trochu. Metryczka cały czas się "produkuje", ale potrzebowałam małego przerywnika. Tak oto powstały bombeczki na tegoroczną choinkę.
 
 Jedna z nich jest wyszyta na plastikowej kanwie. Pierwszy raz miałam w rękach taką kanwę. Osobiście wolę wyszywać na zwykłej, ale na pewno jeszcze kilka ozdób choinkowych poczynię z plastikowej ;)

Druga bombka to połączenie hafciku z filcem. Niestety kolorki są trochę przekłamane, bo filc ma intensywny fioletowy kolor. Nie zrobiłam jeszcze zawieszki do tej bombeczki, ale stwierdziłam że poprzyszywam je hurtowo jak już powstanie więcej bombek. No i muszę do nich dorobić modelinowe malutkie guziczki :)

A tak wygląda metryczka na dzień dzisiejszy. Mam nadzieję że motyw obrazka jest już rozpoznawalny ;) W poprzednim poście to była jakaś plama ;)

I ostatni temat na dziś, czyli zakupy. Mąż znowu był w UK :) i ku mojej radości dostałam nowiutki numer The World of Cross Stitching. Przeważają w nim motywy świąteczne i zimowe.




























































































Na koniec zabawny Newton :)


Pozdrawiam serdecznie!!

11 komentarzy:

  1. Super ozdoby, a gazetka to istne cudo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na filcową bombeczkę...
    A ten zimowy obrazek w gazetce super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby bardzo udane.Czekamy na następny pokaz.Gazetka bombowa!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że w Tym roku Twoja choinka będzie ozdobiona wyłącznie ozdobami Twojego autorstwa? Super! I mnie się taka marzy! Bardzo fajny pomysł na dodanie filcu do drugiej bombki! A gazetka - palce lizać!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna metryczka, urocze bombki i rewelacyjna gazetka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Ellie,

    Thankyou for the comment re me being published, I have not seen it yet as I have not received my copy of the magazine, it should arrive soon, hopefully!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki są ślicznie, a metryczka zapowiada się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombowe zawieszki,a świątecznej gazetki zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie wyszywałam na plastikowej kanwie, a Twoje ozdoby wyszły wspaniale!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ofertę, ale wzory już mam:)
    Pozdrawiam!
    Anka

    OdpowiedzUsuń