czwartek, 13 października 2011

Nowa metryczka w "produkcji"

Niedawno rozpoczęłam kolejną metryczką. Byłam troszkę ograniczona z wyborem wzoru, ponieważ siostra dziewczynki której robię metryczkę posiada już swój hafcik. Chciałam zrobić coś z tej samej serii, żeby metryczki ładnie prezentowały się nad łóżeczkami. To chyba największy metryczkowy hafcik jaki dotychczas wyszyłam.
Na razie wyłoniła się malutka rączka ściśnięta w piąstkę.

Miałam już małą przygodę z pruciem w tej metryczce. Wyszywałam późnym wieczorem, a przy sztucznym świetle te jasne kolorki są identyczne. Oczywiście pomyliłam się z jednym odcieniem i godzina pracy poszła na marne :(


Mąż był na wyjeździe w UK. Dostała mi się gazetka ze świątecznymi wzorkami :)


Szkoda że nie mam czarnej kanwy pod ręką. Te pingwinki są urocze :)


A takie bombeczki zawisną u mnie na choince.

Jak zwykle słodki Miś TT. Ale w tym roku limit tych misiów wyczerpany ;)

Taki obrazek też poczynię, ale już raczej nie na te Święta ;)


Mam nadzieję, że kolejny post uda mi się wrzucić szybciej niż ten. Dni mijają w zabójczym tempie. Jak już znajdę chwilkę wolnego czasu to stawiam kilka krzyżyków lub odwiedzam Wasze blogi. Nadal jestem tam stałą bywalczynią, ale nie zawsze starczy mi czasu żeby zostawić po sobie ślad :( Dlatego z góry przepraszam za brak komentarzy i proszę o wyrozumiałość ;) Jednocześnie dziękuję bardzo za Wasze opinie na temat ślubnego obrazka z ostatniego posta :)

Pozdrawiam serdecznie! :)

7 komentarzy:

  1. Śliczny ten ostatni obrazek.Pracochłonny ale cudowny!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity czas Ci się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna śliczna metryczka się zapowiada! A gazetka jest świetna! Ślę pozdrowienia wraz z Alankiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gazetka ma bajeczne wzorki :)
    zawsze marzylam o takiej skarpecie jak na zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna metryczka. Jeśli istnieje taka możliwość poproszę o schemat do metryczki i tego uroczego misia TT. Z góry ślicznie dziękuje andzia_kosmo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń