piątek, 11 listopada 2011

Breloczkowa wymianka

Doczekałam się w końcu dnia, w którym mogę zaprezentować paczuszki z breloczkowej wymianki. Zobaczcie jakie cudeńka dostałam od Iwonki :)

 A tak wygląda główny bohater wymianki, śliczny breloczek w kształcie domku :) Świetny pomysł Iwonko :D
 I kluczykowe guziczki
Iwonko, jeszcze raz bardzo dziękuję za tak udaną wymiankę :)

A ja przygotowałam breloczek i kilka dodatków dla Dasi.  Tak wygląda paczuszka w szczegółach:

Do breloczka użyłam memory thread.


Wiedziałam że Dasia zbiera naparstki, więc postanowiłam zwiększyć jej kolekcję o ten z Wrocławia.


Cyber Juleczko, chciałam Ci bardzo podziękować za zorganizowanie zabawy. To była moja pierwsza wymianka i jestem zachwycona. Buziaki ogromne!

Dziękuję Kochane za komentarze do ostatniego posta :)

Wanda, ja kupiłam tą rameczkę i kilka innych w Hobby Studio.

Pozdrawiam serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. Tak, tak i Dasia była pełna zachwytu! Breloczek zawisł przy kluczu do "zaczarowanego pokoju". No,no,no.....co za myśli macie? Do "pracowni", pokoik z oknem dachowym, moje królestwo. Breloczek bardzo wyszukany, a z naparstka to ja jestem taka chepi!!!, że szkoda gadać. Dziękuję bardzo, bardzo ELLIE i Cyber Julce za świetny pomysł na zabawę! C M O K I !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A oczywiście na odwrót dostałaś bardzo ładny breloczek, jestem ciekawa innych pomysłów na breloczek, a dziś to mi mój blog płata figle od godziny! Co to będzie do wieczora?????

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE BRELOCZKI W OBYDWIE STRONY, FAJNA WYMIANKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że macie podobny gust. Śliczne breloczki. Lubię takie połączenia z filcem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba domki sa fantastyczne!
    filcowy daszek i sutaszowe drzwi- super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zabawa !!! piękne breloczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne breloczki!Fantastyczna wymiana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo goni cudo!:) Bardzo się cieszę, że sprawiłyście sobie takie wspaniałości! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana widzę ,że w naszych breloczkach dominują kolory nieba i brązy-są bardzo zbliżone kolorystycznie;Cieszę się że breloczek przypadł Tobie do gustu;a czy kluczyki pasowały do jakiś drzwi?hehe
    pozdrawiam Cię sedecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne breloczki!!! A te guziczki - jakie słodkie :)
    Pozdrawiam,
    Asia z mijajacych chwil

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, oryginalne breloczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Breloczki bardzo fajne!Dobrze,że się zabawa udała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń