czwartek, 17 listopada 2011

Cieniowana zawieszka

U mnie znowu o ozdobach choinkowych, chociaż tą zawieszkę można też wykorzystać do przystrojenia mieszkania a nie tylko drzewka. Długo szukałam idealnego wzorku do cieniowanej muliny, którą otrzymałam od Cyber Julki. Postanowiłam użyć jeden ze wzorków z ostatniego TWOCS. Zupełnie zmieniałm jego wykorzystanie i jestem bardzo zadowolona z efektu koncowego :) Wyszywałam na kanwie 14ct, kolor ecru. Z tyłu pinkeepowej zawieszki zastosowałam czerwony filc.







Zawieszka została podarowana koleżance i wkrótce poleci do Brazylii :) Jeszcze tam mnie nie było ;)

Dziękuję że do mnie zaglądacie!
Buziaki

14 komentarzy:

  1. Oczu nie mogę oderwać!
    A TWOCS- nie mam, u mnie nie osiągalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna zawieszka, a te kolorki muliny piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ąleż ta zawieszka jest śliczna.Bardzo mi się podoba.Po.zdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam,podziwiam...jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny efekt wyszedł! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super naprawdę pięknie wyszła ta zawieszka :) może i ja się zbiorę i taką machnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszka jest cudowna! Każdy detal idealnie dobrany i wykonany!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszła.Koleżanka będzie zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna,jest co podziwiac.Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby stworzona do tego jelonka! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zawieszka i pokazana świetnie na tym reniferku :) Właśnie biegam po blogach w poszukiwaniu inspiracji świątecznych, no i jestem u Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń