piątek, 4 listopada 2011

Powrót krzyżyków

Wróciła ochota na krzyżyki :) Dlatego też skończyłam metryczkę. Wprawdzie jeszcze ramki brak, ale szukam czegoś kwadratowego, drewnianego i bardzo naturalnego. Znając realia zajmie mi to sporo czasu, więc postanowiłam pokazać Wam metryczkę taką jaka jest.





Udało mi się też zrobić kolejną ozdobę na nasze tegoroczne drzewko. Tym razem skorzystałam z gotowej ramki. Wzorek z ostatniego numeru TWOCS.



Wanda, xgalaktyka, pusia - bardzo Wam dziękuję Kochane za ostatnie komentarze. Macie zupełną rację :) i w gruncie rzeczy to ja również cieszę się z każdej mojej skończonej pracy, tylko czasami dopadają mnie chwile słabości ;) Dlatego dziękuję że tu wpadacie i dajecie mi kopniaka ;P

Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Metryczka bardzo ładna.Ozdóbka na choinkę też udana.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka cudna ;o) taka delikatna ;o) A choineczkę przeurocza ;o) będzie ślicznie się prezentować na choince ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. metryczka przepiękna ... choineczka na pewno będzie fantastyczną i oryginalną ozdoba choinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka piękna :) Świąteczny obrazek będzie piękną ozdobą choinki :)
    Przeczytałam że jesteś z Wrocławia, więc mogę Ci podpowiedzieć, że duży wybór ramek jest w Astrze przy Horbaczewskiego. Sama się tam zaopatruję i mają naprawdę spory wybór po dość niskich cenach, bo chyba robią je sami. Kwadratowe też mają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Metryczka cudo, a z ramką niestety to bardzo ciężko, sama szukałam do tych swoich kociaków z serii dmc deco, zostaje tylko oprawa u ramiarza. Moze będziesz mieć więcej szczęścia w poszukiwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Metryczka jest śliczna! Ja też nie znam ramkowego zagłębia, a szkoda:( Twoja choinkowa ozdoba bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Metryczka cudna, ozdóbka również. Gdzie Ty kupujesz te rameczki w kształcie choinki?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne to wszystko :) Fantazja po prostu

    OdpowiedzUsuń