sobota, 26 listopada 2011

TUSAL#4

Prezentuję mój TUSALowy słoiczek z lekkim opóźnieniem. A to wszystko dlatego, że byłam słomianą wdową przez ostatni tydzień. Praca, żłobek, dom, opieka na synkiem....po tym wszystkim padałam na twarz. Stąd też brak moich komentarzy na Waszych blogach. Zaglądałam do Was, ale nie byłam już w stanie pozostawić po sobie śladu :(

A teraz bohater naszej zabawy i posta:


Zaczęłam robic prezencik dla TUSALowej zwyciężczyni. Mam nadzieję, że uda mi się w tym tygodniu skończyć.

Dziękuję bardzo za Wasze opinie o mojej zawieszce! Powiem Wam szczerze że mi też się spodobała na tyle, że może poczynię i na swoją choineczkę taką ozdobę ;)


Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie.
    Wyróżnienie za tego motylka na pudełku u góry. Zachwyca on zawsze mnie urodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń