środa, 29 lutego 2012

Zakupy i wieści

Już od jakiegoś czasu myślałam nad zrobieniem na szydełku kocyków dla moich bliźniaków. Czekałam na wieści o płci bobasów, bo nie wiedziałam jaki kolor włóczki zakupić. Swoją drogą spędziłam godziny w internecie na poszukiwaniu odpowiedniego składu włóczki i koloru. No, ale najpierw tytułowe wieści ;) Od kilku dni wiemy, że naszą rodzinkę zasilą kolejni chłopcy :) Tak tak, będę wiodła życie z czterema mężczyznami :D Czy ktoś posiada na to receptę? :))

Wracając do kocyków i włóczki... jak zdecydowałam się w końcu na skład to nie mogłam zdecydować się na kolor i dlatego wybrałam motki wielokolorowe.
Jeden kocyk będzie w odcieniach brązu i beżu,























a drugi w odcieniach niebieskiego i szarości.




Powiem szczerze, że nie wiem czy coś z tego wyjdzie, dlatego póki co kupiłam tylko po jednym motku na próbę. Włóczka jest trochę cienka, ale już wieczorkiem przekonam się jak będzie szło szydełkowanie. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła pokazać Wam postępy pracy.

Zaczęłam wyszywać obrazek na Chrzest, ale póki co nie ma się czym chwalić ;) Teraz wyszywanie pójdzie trochę w odstawkę na rzecz szydełkowania :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    A kocyków jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kolejnych chłopaków. Wybrałaś fajne kolory na kocyki.
    Pozdrawiam
    P.S. Zawsze możesz udomowić jakiegoś zwierzaka płci żeńskiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam bliźniaki-dwóch chłopców,ale są już duże,mają po 14 lat.A włóczka bardzo fajna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana no to gratuluję raz jeszcze-zazdroszczę-być otoczoną czteroma fajnymi facetami-ŁaŁ!!!
    Kolorki śliczne wybrałaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesz się! będziesz miała "pod pantoflem" czterech facetów!, jeszcze raz gratuluję! Kidy mój synuś był mały zrobiłam kocyk na drutach,w dużą kostkę, tylko prawe i lewe oczka, był fajny nie rolował się.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo! To bedziesz rodzynka:) Najwazniejsze, zeby dzieci byly zdrowe:)
    Powodzenia w planach, wloczki w fajnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, gratulacje!Niech wszystko przebiegnie szczęśliwie!Kocyki z pewnością się przydadzą, więc niech wyjdą Ci śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo za gratulacje i miłe słowa!!
    Ślę pozdrowienia :)
    Elka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Tyle chłopaków w domu, będziesz czuła się jak księżniczka:) A motki są rewelacyjne ten brąz szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń