sobota, 3 marca 2012

Szydełkowy kocyk nr1. #1





Tak prezentuje się próbka jednego z kocyków. Zdjęcie jest z wczoraj więc dzisiaj kwadracik ma już kilka centymetrów więcej. Wzorek jest bardzo łatwy, bo jest to tzw. kwadrat granny. Widziałam kocyki powstałe z połączenia małych kwadratów, ja jednak postanowiłam zrobić jeden wielki :) Przynajmniej w tym kocyku. Jaki będzie ten drugi, jeszcze nie wiem.
Im większy kocyk tym trochę bardziej krzywy, a niesymetryczne rozłożenie kolorów dodatkowo to potęguje. Mi to jednak nie przeszkadza i jestem z niego zadowolona :) W końcu to nie dzieło sztuki a rzecz praktyczna do codziennego użytku. Kolorki też mi się bardzo podobają, fajnie przechodzą te cieniowania i już nie mogę się doczekać kiedy spróbuję niebieski kolor.
Dzisiaj skończyłam cały motek na tym kocyku, więc mogłam sobie wyliczyć ile jeszcze potrzebuję włóczki. Przeraziłam się że tak dużo ;) Długa droga przede mną z tymi kocykami ;)

W następnym poście pierwsza odsłona drugiego kocyka :)

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za wszystkie gratulacje i miłe słowa! :D

Pozdrawiam serdecznie.
E.

1 komentarz: