środa, 11 kwietnia 2012

Aniołek

Witajcie Kochane po Świętach. Mam nadzieję że Święta minęły Wam w miłej, rodzinnej atmosferze. Żałuję że pogoda spłatała nam takie figle bo nawet nie można było wyjść z dziećmi na spacer (przynajmniej w mojej okolicy).
My oczywiście w rozjazdach między rodzinami. Na drugi dzień Świąt byliśmy na Chrzcie. Moja koncepcja odnośnie pamiątki na Chrzest zupełnie się zmieniła. Zauroczył mnie wzorek aniołka "pray" i poprzedni hafcik poszedł w odstawkę. Jest niewiele krzyżyków w tym wzorze a główną rolę odgrywają backstiche. Przez to, że krzyżyki są dosyć porozrzucane, nietrudno o pomyłkę. Oczywiście nie obyło się bez prucia :(
Zrezygnowałam z napisu "pray" i hafcik tak oto się prezentuje.




Pozdrawiam Was serdecznie!

6 komentarzy:

  1. słodki chłopiec :)Twoje hafty to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest seria tych aniołków :) Twój prezentuje się cidnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też by mnie zauroczył! Wszystkiego dobrego po Świętach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie i subtelnie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń