poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Butki

Musiałam oderwać się na chwilę od kocyków, ale z szydełkiem się nie rozstałam ;) W związku z tym, że uwielbiam wszelkie ręcznie robione rzeczy dla dzieciaczków, wykonałam buciki. Tym razem jednak nie dla moich bliźniaków :D, a dla siostrzeńca.
Buciki zrobione są z merceryzowanej bawełny egipskiej. Ma ona delikatny połysk. Nie zgrzeszę teraz skromnością, ale zakochałam się w tych butkach. Są takie słodkie :) Mam jeszcze trochę włóczki, więc bliźniaki też się takich doczekają :)





Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego tygodnia!

3 komentarze:

  1. Przepiekne buciki, sa poprostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te buciki śliczne!
    Perfekcyjne.
    Aż mi się gęba cieszy jak je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym się zakochała w takich buciczkach.... kurcze miałabym dylemat czy czasem nie zatrzymać ich dla siebie:) są boskie:)

    OdpowiedzUsuń