piątek, 27 kwietnia 2012

Metryczka w chmurkach

Poproszono mnie o wykonanie niewielkiego obrazka dla dziewczynki. Poszperałam we wzorkach i postanowiłam przerobić jeden z pewnie dobrze Wam znanych, misiów na balonikach. Powstała taka oto metryczka:



A propos metryczek to nie mam nic jeszcze dla moich chłopaków. Nie sądzę abym wyrobiła się przed ich przyjściem na świat, bo jeszcze kończę kocyki. Jak już się z nimi uporam, to nadejdzie czas prania, prasowania i oczekiwania :)

Weekend majowy zbliża się susami. My w tym roku odmiennie od trzech poprzednich lat, spędzamy majówkę w domu. Oczywiście jakieś wypady jedniodniowe będziemy planować, ale nic za daleko i nie na długo. Mam już pokaźny brzuszek i za lekko nie jest :(
Życzę Wam wspaniałego wypoczynku!

Pozdrawiam serdecznie
E.

4 komentarze: