niedziela, 20 maja 2012

Kocyk nr 1 #3 - KONIEC

Juppiii!!! Skończyłam jeden z kocyków :) Bardzo się cieszę, bo w trakcie pracy miałam pewne obawy czy zdążę przed narodzinami bliźniaków. Jestem z siebie dumna - przecież nie tak dawno rozpoczęłam przygodę z szydełkiem i choć kocyk nie jest jakiś skomplikowany, to jednak gabarytowo niemały (jak dla mnie).


Bliski rzut oka na zakończenie. Myślę że nieźle pasuje do wzoru granny square.

Dane techniczne:
- włóczka DROPS Fabel Superwash, 75% wool superwash, 25% polyamid
- szydełko 3.0 mm
- 51 okrążeń
- wielkość kocyka ok. 80 cm x 80 cm

Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła pochwalić się drugim ukończonym kocykiem ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli!
E.

3 komentarze:

  1. Kolory fajnie się ułożyły.
    Życzę szybkiego ukończenia drugiego kocyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kolory: bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Ellie! Po cichutku to ja kibicuje tym "kocykom" od dawna. Bardzo mi sie podobaja - szczegolnie przez niesztampowa kolorystyke.
    Dziekuje za przemily komentarz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń