wtorek, 8 maja 2012

Kocyk nr 2 # 3

Jak Wam minęła majówka? Pogoda w tym roku dopisała. Nie pamiętam tak gorącego weekendu majowego. Jak dla mnie to było troszkę za ciepło :/ Jednak w takim stanie słońce mi już nie służy. Wylegiwałam się w cieniu :) A kiedy moi mężczyźni śmigali na rowerze, skończyłam zszywać kwadraciki na jeden z kocyków :) Została mi już tylko obramówka i będzie gotowy!



Fotorelacja z etapów zszywania:
Użyłam metody zygzakowej. Najpier zszywałam w poziomie wszystkie kwadraty. Tutaj połączone cztery górne rzędy.

Tutaj już wszystkie rzędy są zszyte. Dopiero wtedy mogłam przejść do łączenia pionowego.

Tu już byłam przy końcu :) Tylko dwie kolumny pozostały do połączenia :)

Teraz zabieram się za brązowy kocyk bo całkowicie go zaniedbałam. Jak trochę nadgonię to wrócę do obramowania w prezentowanym kocyku.

Pozdrawiam serdecznie!
E.

1 komentarz: