niedziela, 3 czerwca 2012

Kocyk nr 2#4 - KONIEC

Drugi kocyk skończyłam już jakiś czas temu, ale nie miałam aparatu żeby podzielić się z Wami efektem końcowym.






Zastosowałam takie samo zakończenie co przy pierwszym kocyku.




Dane techniczne:
- włóczka DROPS Fabel Superwash, 75% wool superwash, 25% polyamid
- szydełko 3.0
- 60 kwadratów granny square
- wymiary: ok. 90 cm x 60 cm

Teraz zabieram się za metryczki :) Zakupiłam płótno...ciekawe co z tego będzie :)

Pozdrawiam Was serdecznie!
E.

7 komentarzy:

  1. Cudowny kocyk. Jest prześliczny. Zdradzisz co zawita na płótnie?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co to będzie tym płótnie...
    Kockyk to dzieło sztuki jak dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te obydwa kocyki - podziwiam od dawna te kwadraciki, ale chyba to za trudne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kocyki i co teraz będziesz robiła, odpoczywała? Życzę słoneczka, zdrówka i wypoczynku.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją pracę :) Kocyki są wspaniałe i aż by się chciało w niego wtulić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doceniam cierpliwość i dokładność (równe ściegi). Wiem, ile to kosztuje pracy. Moja Babcia robi identyczne, tylko mniejsze. Używa jako chodników podłogowych. Sądząc po użytych kolorach też myślałam, że to chodniki.
    Proponowałabym kocyki zrobić z włóczki o ładnych kolorach, a te szaro-bure wykorzystać do czegoś innego, np jako podkłady pod prześcieradełko w łóżeczku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, ale mi się takie kolory podobają i mimo tego, że nie zgadza się Pani z moją decyzją to jednak przy niej pozostanę - będą to kocyki. Kolory to rzecz gustu, a wiadomo "o gustach się nie dyskutuje".

      Pozdrawiam
      E.

      Usuń