środa, 15 sierpnia 2012

Skarby

Melduję się po dłuuugiej przerwie, aby podzielić się z Wami moim szczęściem, a raczej szczęściami :)) Niestety zostałam w szpitalu aż do rozwiązania ( ponad 5 tygodni :( ). Był to bardzo trudny okres, głównie ze względu na rozłąkę z moim 2-latkiem. Z drugiej strony musiałam być pod obserwacją, aby mogli szczęśliwie przyjść na świat Błażejek i Dominiś. Tak też się stało :) Teraz mają już 6 tygodni, rosną zdrowo i dają mamie mocno w kość ;) Nie ma nawet mowy o jakichkolwiek robótkach. Taka męska brygada wymaga dużo uwagi. A ja już tak tęsknię za igiełką i szydełkiem :( Mam nadzieję, że wraz z upływem czasu, uda mi się choć trochę jego wygospodarować na moje hobby.

Oto główni bohaterowie w swoim mobilu.



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do rychłego napisania (oby!) :))
E.

15 komentarzy:

  1. Gratuluje! A chlopakow witamy na swiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie :) Życzę wszystkiego naj naj lepszego i mam nadzieję że uda Ci się jak najszybciej zasiąść nad jakimś projektem ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Gratulacje! Wszystkiego dobrego dla całej Waszej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle szczęścia na raz :) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy, witamy! :) Gratulacje!
    Niech Chłopaki zdrowo rosną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję! Chłopaki jak malowane! I życzę Ci, żeby dzieciaki sobie uregulowały dzień i dały Ci podłubać, rozumiem jak musi Ci brakować wytchnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ słodziaki, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ellie! Gratuluje serdecznie i zycze zdrowia dla calej Rodzinki! Chlopaki przecudne! Zycze Ci, abys miala jak najwiecej mozliwosci na realizowanie swoich pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję podwójnego szczęścia :-))) Jak słodko śpią, śliczności:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga ellie! Gratuluję Ci z całego serca takich Skarbów! Życzę Ci, abyś mimo licznych obowiązków znalazła czas na realizowanie Twoich pasji! Buziaczki dla Was od nas!:)

    OdpowiedzUsuń