poniedziałek, 18 lutego 2013

Zakupy

Dawno nie prezentowałam moich nowych robótkowych półproduktów. Ostatnio wspominałam, że  jeszcze powstanie haftowana biżuteria. Wprawdzie mam kilka baz do kaboszonów wcześniej zakupionych, ale nie mogłam się powstrzymać przed nabyciem dodatkowych.


A to jest moja ulubienica :)



Nic tylko kombinować wzorki i wypełniać te cudeńka. Tymczasem pochłonęło mnie szydełko. Postaram się niedługo pochwalić moim "osiągnięciem" ;)

Jakiś czas temu zakupiłam też kilka książek o robótkach. Nie wszystkie techniki w nich zawarte mam już opanowane, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby kiedyś jakiś projekt wykonać :) No może poza brakiem czasu.


Powoli zaczynam się przyzwyczajać do życia w Krakowie. Jedne co mi teraz tak bardzo dokucza to smog. Tak, tak...w takim pięknym mieście bywa naprawdę wysokie stężenie tego szkodliwego pyłu. Nie wiem od czego to zależy, ale na mnie bardzo negatywnie to wpływa. Ból głowy przez cały dzień murowany. Niech ta zima szybciej mija!

P.S. Czy ktoś poza mną ma problemy z anonimowymi spamowymi komentarzami? Czy można je jakoś zablokować? Jeśli nie znajdę na nie żadnego rozwiązania to będe musiała włączyć funkcję zatwierdzania komentarzy, bo nie uśmiecha mi się ciągłe kasowanie spamu z moich postów.

Pozdrawiam serdecznie!
E.

4 komentarze:

  1. Ciekawe zakupy, czekam na efekty :)
    Miałam problem ze spamem, w końcu zablokowałam w ustawieniach możliwość komentowania anonimów. Osoby odwiedzające bloga rzadko z niej korzystały lub się nie podpisywały, co też mnie denerwowało.
    Teraz mam spokój a moderacja komentarzy nie jest dobrym pomysłem.
    Wejdź w ustawienia-posty i komentarze-kto może komentować -zaznacz: zarejestrowany użytkownik. Koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chaga, dziękuję za poradę. Dokonałam już zmian :)
      P.S. zakupy zrobione po Twoim wpisie dotyczącym Victorii/Nimue ;)

      Usuń
  2. To ja już czekam z niecierpliwością na to jak wykorzystasz te cudne błyskotki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, przez przypadek trafiłam do Ciebie na bloga, szukałam wzoru buicków czerwonych na metryczkę. Pięknie wyszyłaś ją dla Kasi. Ja teraz utknęłam w metryczkach właśnie i co rusz wyszywam i wyszywam coraz to nowsze wzory.
    Jakież było moje zaskoczenie jak przeczytałam że jesteś z Krakowa, ja jestem z okolic Myślenic takie do Krakowa rzut beretem. Na całe szczęście nie mam problemu ze smogiem bo mieszkam na wsi, chociaż czasami ktoś nie miłosiernie zakopci - wiesz takie jeszcze istoty żyją że nie wiedzą że to szkodzi.
    Będę do Ciebie zaglądać, zapraszam na mojego bloga chociaż on jest trochę zaniedbany bo jestem na etapie jego odświeżania, po urodzeniu drugiego dziecka zabrakło mi czasu na pisanie.
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń